כנס הגיוון השנתי שלנו התקיים השבוע, בצל המלחמה הקשה. למרות התקופה המאתגרת, ואולי אף בגללה, בכירי.ות המשק, מאות מנהלים ומנהלות מהמגזר העסקי, יהודים וערבים, נפגשו לקיים שיח כנה וחשוב על גיוון והכלה של החברה הערבית בתקופות שגרה וחירום.
הכנס, המתקיים זו השנה השלישית בחודש הגיוון, הפך השנה לחשוב מתמיד. החברות השותפות לקו אימפקט לקחו חלק מרכזי בהובלה של הכנס, שיתפו בידע ובפרקטיקות הקיימות, והדגישו מדוע חשוב לשמר את הנושא על סדר היום, דווקא עכשיו.
בכנס הצגנו מחקר מעסיקים חדש, קיימנו שיח מנכ”לים על תפקיד המנהיגות העסקית בחיזוק החוסן הארגוני, ושיחה פתוחה ופרקטית על חיזוק המרקם החברתי בצוותים מגוונים בתקופת המלחמה. לסיום עברנו לשולחנות עגולים לשיח על יחסי יהודים וערבים בתקופת המלחמה.
שמענו כיצד חברות מובילות שהובילו אסטרטגיה ברורה של גיוון והכלה בשגרה בעזרת הליווי והשותפות איתנו, כולל בניית תשתיות והטמעת תהליכים ופרקטיקות ארגוניות, הגיעו לתקופת המלחמה מוכנות ומכילות יותר. למרות הקושי, הן הפגינו חוסן ויכולת להתמודד עם האתגרים בצורה מקצועית, מכבדת, לא מהססת ומכילה.
תודה לכל מי שלקח חלק, לצוותים המקצועיים של קו אימפקט, לחברות השותפות, לדוברים ולדוברות, לצ’מפיוניות, ולכל מי שכיבדו אותנו בהשתתפותם.
תודה לחברות שתמכו בכנס השנה: בנק דיסקונט, אסם -נסטלה, שטראוס, KLA, ניאופרם, מיתר עורכי דין וגלובס.
יחד נמשיך לקדם גיוון והכלה של החברה הערבית.
קרדיט צילום: Galia Peled