מולטימדיה

קמפיין המדיה החברתית של קו-אימפקט מעלה את המודעות בקרב מועמדים פוטנציאליים מהמגזר הערבי, כי המגזר הפרטי מחפש באופן פעיל עובדים ערבים. בנוסף, הקמפיין מקדם שינוי תפיסה בקרב האוכלוסייה הערבית ביחס לתעסוקה במגזר הפרטי בישראל, מקשר אותם למשרות פתוחות בחברות המובילות המשק, ומספק תמיכה וכלים הדרושים על מנת לחפש ולהתקבל לעבודה.

הקמפיין מגיע ליותר מ-500,000 מועמדים פוטנציאליים מהחברה הערבית, דרך ערוצי המדיה החברתית השונים שלנו הכוללים: סרטוני מיתוג של מעסיקים עם מנכ"לים ועובדים ערבים המעודדים מועמדים להגיש מועמדות, Impact TV- ערוץ היו-טיוב הראשון בארץ העוסק בתעסוקת ערבים. הקמפיין כולל גם מאמרים וראיונות הנוגעים לתעסוקה, וכן רשומות של משרות המותאמות למועמדים ערבים בחברות מובילות.

טיפים לכתיבת קו"ח

איך מתכוננים לראיון עבודה?

הזדמנויות בהייטק

אתגרים של נשים ערביות בקריירה

עולם הביטוח בצל הקורונה

עולם התעסוקה אחרי הקורונה

איך כותבים קו"ח?

הזדמנויות בשוק העבודה

קמפיינים בחברות

אסם נסטלה

תנובה

דלויט

שטראוס

קוקה קולה

מיקרוסופט

החברה המרכזית

שטראוס מים

קמפיינים באקדמיה

ראיון עם פרופ' חוסאם חאיק

כולם מחפשים את בוגרי הטכניון?

איפה תהיו עוד 5 שנים?

שירותי היחידה לקידום סטודנטים