מולטימדיה

קמפיין המדיה החברתית של קו-אימפקט מעלה את המודעות בקרב מועמדים פוטנציאליים מהמגזר הערבי, כי המגזר הפרטי מחפש באופן פעיל עובדים ערבים. בנוסף, הקמפיין מקדם שינוי תפיסה בקרב האוכלוסייה הערבית ביחס לתעסוקה במגזר הפרטי בישראל, מקשר אותם למשרות פתוחות בחברות המובילות המשק, ומספק תמיכה וכלים הדרושים על מנת לחפש ולהתקבל לעבודה.

הקמפיין מגיע ליותר מ-500,000 מועמדים פוטנציאליים מהחברה הערבית, דרך ערוצי המדיה החברתית השונים שלנו הכוללים: סרטוני מיתוג של מעסיקים עם מנכ"לים ועובדים ערבים המעודדים מועמדים להגיש מועמדות, Impact TV- ערוץ היו-טיוב הראשון בארץ העוסק בתעסוקת ערבים. הקמפיין כולל גם מאמרים וראיונות הנוגעים לתעסוקה, וכן רשומות של משרות המותאמות למועמדים ערבים בחברות מובילות.

איך מתכוננים לראיון עבודה?

אתגרים של נשים ערביות בקריירה

נשים ערביות עושות את ההבדל – כיאן בסול

נשים ערביות עושות את ההבדל – תסנים נערה

איך כותבים קו"ח?

הזדמנויות בשוק העבודה

הזדמנויות בהייטק

טיפים לכתיבת קו"ח

קמפיינים בחברות

תנובה

דלויט

שטראוס

פריגת

מיקרוסופט

החברה המרכזית

שטראוס מים

אסם נסטלה

קוקה קולה

קמפיינים באקדמיה

כולם מחפשים את בוגרי הטכניון?

תחום המשפטים בשוק העבודה – רשא ובאסל

טיפים ושירותים לסטודנטים באוניברסיטה – מריו ורובא

טיפים לסטודנטים לתקשורת – ז'נט וסמא

שירותי היחידה לקידום סטודנטים

ראיון עם פרופ' חוסאם חאיק

איפה תהיו עוד 5 שנים?

אתגרים וטיפים – רובא ואמין

הסכמי השלום עם מדינות ערב מייצרים הזדמנות עסקית ייחודית עבור יצואניות. שילוב עובדים ערבים, אשר דוברים את השפה ומכירים את התרבות, יכול לסייע ביצירת שותפויות עסקיות
.כ-10% מהעסקים בישראל הינם עסקים בבעלות ערבית פנייה להיצע ספקים רחב יותר עשויה להוריד את עלויות .הספקים ו/או לשפר את איכות הספקים
העסקה של עובדים ערבים, אשר יכולים להיות זמינים לעבודה בשבתות ובחגים, עשויה לייצר המשכיות עסקית לאורך כל ימות השנה
שימוש במסלולי התעסוקה המוצעים על ידי משרד הכלכלה (כגון 4.17, 4.2) מפחיתים את עלויות ההעסקה של עובדים מהחברה הערבית
גיוון תעסוקתי עשוי לתרום לפתיחות מחשבתית של העובדים ולהגדיל יצירתיות וחשיפה לעולמות תוכן חדשים
גיוון תעסוקתי מייצר שיפור בתפיסה של הארגון בקרב הציבור והקהילה העסקית